Nova sessió Aula ELA sobre tractaments alternatius

Des de l’Hospital Universitari de Bellvitge et convidem a assistir a la propera sessió informativa on es parlarà sobre els tractaments alternatius en l’ELA.

terapias alternativasData: 24 de novembre, a les 12:00 h
Lloc: Sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge
Ponent: Sra. Sandra Pérez
(Infermera del Servei de Neurologia)
Modera: Dra. Mònica Povedano
(Coordinadora equip UFELA)

Programa de l’aula

L’ús de la medicina alternativa està augmentant en els països industrialitzats, especialment en pacients amb una patologia crònica incurable. Diferents estudis han demostrat l’efectivitat en pacients amb ELA de l’ús de suplements d’herboristeria, vitamines i fàrmacs sense prescripció mèdica aprovada.

Davant d’aquest fet, demostrat en la literatura mèdica i observat en la consulta de l’hospital, hem volgut dedicar una aula amb la finalitat d’abordar l’ús i el coneixement d’aquesta teràpia alternativa.

T’esperem!

This entry was posted in Recomanacions i dubtes, Sessions presencials and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.