Nova sessió Aula ELA: què és un assaig clínic?

Des de l’Hospital Universitari de Bellvitge et convidem a assistir a la propera sessió informativa on es tractarà el tema dels assajos clínics.

Data: 8 d’abril, a les 12:00 hassaig clinic
Lloc: Sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge
Ponent: Dra. Pilar Hereu
(Servei de Farmacologia Clínica)
Modera: Dra. Mònica Povedano
(Coordinadora equip UFELA)

Programa de l’aula

L’ELA és una malaltia neurodegenerativa sense tractament curatiu. Els avenços recents en el coneixement de la mateixa han portat a un creixent interés en actuar amb diferents substàncies sobre els possibles mecanismes relacionats amb la malaltia. Per tal de conéixer l’efecte d’aquests nous fàrmacs sobre l’evolució de la ELA és necessaria la realització d’assajos clínics.

L’objectiu d’aquesta aula és donar a conèixer les bases per a la realització d’aquests estudis, amb la finalitat d’entendre les diferents fases dels mateixos i l’ús del placebo.

T’esperem!

This entry was posted in Conviure amb l'ELA, ELA actualitat, Recomanacions i dubtes, Sessions presencials and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.