L’empresa de pinzells Jeivsa renova per tercer any consecutiu la seva col·laboració amb la recerca de l’ELA a l’Hospital de Bellvitge

L’empresa de brotxes i pinzells Jeivsa Group ha realitzat per tercer any consecutiu una aportació de 5.000 euros per a la recerca a la Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, fruit d’una campanya solidària per donar una part de la venda de cada pinzell d’una de les seves gammes, amb el distintiu “Serie EVO con la ELA”.

D’aquesta forma, Jeivsa referma el seu compromís per continuar recolzant els diferents projectes  de recerca de la Unitat que dirigeix la Dra. Mònica Povedano. Des de la Unitat de Malaltia Funcional de Motoneurona agraïm la implicació continuada de Jeivsa que reforça el nostre treball diari.

Fundada l’any 1980. Jeivsa Group és una empresa familiar que fabrica brotxes i pinzells d’ús industrial a La Sènia (Tarragona). En una entrevista en 2021, Jezabel Bel, que dirigeix l’empresa juntament amb el seu germà Iván, explicava com i perquè van decidir posar en marxa la campanya.

This entry was posted in Actualitat, ELA actualitat, General and tagged , . Bookmark the permalink.