Nova aportació de la campanya de pinzells solidaris amb l’ELA de Jeivsa

Ara fa un any, l’empresa de brotxes i pinzells Jeivsa Group feia una aportació de 5.000 euros per a la recerca a la Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, fruit d’una campanya solidària per donar una part de la venda de cada pinzell d’una de les seves gammes, amb el distintiu “Serie EVO con la ELA”.

Vegeu la notícia que vam publicar ara fa un any sobre l’inici de la campanya

Jeivsa continua amb la campanya i fa uns dies va tornar a lliurar una nova aportació de 5.000 euros a la unitat de Bellvitge que servirà per continuar desenvolupant els diferents projectes  de recerca.  Des de la Unitat de Malaltia Funcional de Motoneurona agraïm la implicació continuada de Jeivsa que reforça el nostre treball diari.

Fundada l’any 1980. Jeivsa Group és una empresa familiar que fabrica brotxes i pinzells d’ús industrial a La Sènia (Tarragona). En la següent entrevista Jezabel Bel, que dirigeix l’empresa juntament amb el seu germà Iván, explica com i perquè van decidir posar en marxa la campanya.

• Com va sorgir la iniciativa de posar en marxa la campanya dels pinzells solidaris i per què heu decidit donar-li continuïtat aquest any?

Jezabel Bel.– La iniciativa va sorgir arran d’un familiar proper que va morir a causa de d’ELA. En veure totes les afectacions de la malaltia, tant per al pacient com per als familiars, vàrem pensar que si es podia ajudar, encara que fos mínimament, en l’estudi de la ELA, valia la pena fer-ho. Podíem haver fet una donació i ja està, però aleshores el tema quedaria només entre l’hospital i nosaltres i el que volíem era donar visibilitat a la malaltia. Va ser per aquest motiu que, aprofitant que trèiem al mercat una nova sèrie de pinzells, vàrem llençar la campanya “SERIE EVO CON LA ELA”, de forma que a cada pinzell d’aquesta sèrie hi posem una etiqueta amb l’eslògan de la campanya.

• Coneixeu el treball de la Unitat de Motoneurona de l’Hospital de Bellvitge?

J.B.– Si, hem tingut l’oportunitat de conèixer una mica més el treball que porta a terme gràcies a les xerrades que hem mantingut amb Dra. Mònica Povedano.

• Creus que tenir un contacte directe amb la malaltia té un impacte directe en la posada en marxa d’iniciatives com la vostra?

J.B.- La veritat és que quan ho vius més o menys directament és quan t’adones de la necessitat de fer alguna cosa. En concret, tenim un client especialment interessat en fer una campanya similar perquè té un familiar afectat per l’ELA.

• Teniu retorn pel que fa a la rebuda o la resposta dels vostres clients a la campanya?

J.B.- Com us deia, hi ha un client en concret hi ha posat molt d’interès i d’altres ens consta que a les seves xarxes socials fan extensiu l’eslògan i quan presenten aquesta sèrie ho fan amb l’afegit que amb la compra d’aquest pinzell es col·labora amb l’estudi de l’ELA. No podem concretar l’abast perquè, a més, és tracta d’una sèrie nova, però en general, té una bona acollida entre els nostres clients.

• Per la vostra experiència, creieu que són suficientment conegudes malalties minoritàries com l’ELA en el conjunt de la societat?

J.B.– En fer extensiva la campanya de l’ELA hem vist que molts de clients no coneixien la malaltia i preguntaven què era. Per la nostra part, vàrem fer uns fulls explicatius de la campanya i de la malaltia que vam fer arribar als nostres clients a través de les xarxes socials i físicament amb la factura. La nostra idea és poder tornar a fer visible la campanya a les nostres xarxes socials i a les factures perquè es faci palès que continuem col·laborant amb la recerca sobre l’ELA i que és fonamental aquesta col·laboració per avançar en el coneixement de la malaltia.

This entry was posted in Actualitat, ELA actualitat, General, recerca and tagged , , . Bookmark the permalink.