XXXI Congrés de la SEFC. Ultimes presentacions i clausura

En la tercera i darrera jornada del XXXI Congrés de la SEFC s’han presentat la resta de comunicacions orals, distribuides en diverses temàtiques. D’aquestes ens ha semblat rellevant destacar-ne alguns:

• Un estudi sobre el genotipat en pacients en tractament amb siponimod per individualitzar les recomanacions de tractament dels pacients amb esclerosi múltiple.
  • Un estudi sobre un model de predicció de dependència als opiacis.
  • Un estudi sobre l’ús dels valors de p per avaluar característiques basals dels pacients inclosos en assaigs clínics.
  • Un estudi sobre els efectes farmacològics aguts de la metanfetamina intranasal en adults.

Per últim s’han posat a disposició de tots els asistents els posters elaborats pels diferents grups.

En la conferència de clausura, el Dr Agustin Portela, de l’AEMPS, ha aportat la seva visió sobre el desenvde les vacunes COVID19.

Felicitar als companys de l’hospital de Sant Pau per la seva organització, i a tots els participants en els diferents projectes i ponències. Esperem que el proper congrés ens poguem retrobar de manera presencial.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.