La primera Guia d’alimentació per a pacients d’ELA

La “Guía de alimentación para afectados de ELA y recetas para personas con dificultades en la deglución” recull un seguit de receptes fàcils per preparar a casa i adequades a les necessitats energètiques dels pacients. La publicació ha estat una iniciativa de la Fundación Francisco Luzón dins el projecte “Con gusto” i en la seva elaboració han col·laborat la Unitat Funcional de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, la Fundació Alícia i la Universitat de Barcelona.

A més de la selecció de receptes, representatives de la diversitat gastronòmica que es troba arreu de la península, la guia inclou un seguit de consells i recomanacions a tenir en compte per no perdre pes, que acaba conduint a un empitjorament de l’estat de salut del pacient.

“Con Gusto” és un innovador projecte en l’àmbit de la nutrició adreçat a les persones amb problemes de deglució. L’objectiu és optimitzar no únicament la nutrició dels pacients d’ELA, sinó també millorar la seva qualitat de vida aconseguint que recuperin la il·lusió per l’alimentació.

Us podeu descarregar la Guia gratuïtament des d’aquest enllaç:

This entry was posted in Actualitat, General and tagged , , , . Bookmark the permalink.