Reconeixement al treball de la Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona de l’Hospital de Bellvitge

La Dra. Mònica Povedano, cap de la Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, ha estat guardonada amb el Premi de Malalties Neuromusculars 2020 (modalitat científica), que atorga la Societat Espanyola de Neurologia (SEN).

El guardó reconeix el treball assistencial i de recerca de la Dra. Povedano, que en rebre la distinció va subratllar que recollia el premi “en nom de tot un equip de professionals de diferents disciplines que hem aconseguit que l’abordatge de les malalties de motoneurona hagi canviat al nostre centre i al nostre territori”. Va agrair també el treball i el suport diari de les associacions de pacients, com ara la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls i la Fundación Luzón, i tota l’expertesa rebuda per part dels seus mentors, tant neuròlegs com neurofisiòlegs.

El lliurament dels diferents premis anuals de la Societat i de les acreditacions als nous Membres d’Honor es va dur a terme en el decurs de l’Acte Institucional de l’entitat, celebrat al paranimf de la Universitat Complutense de Madrid el passat 23 de setembre. El Dr. Jordi Montero, cap de secció del Servei de Neurologia de l’Hospital de Bellvitge fins a la seva jubilació i un dels mentors esmentats per la Dra. Povedano, va ser un dels professionals reconegut com a membre d’honor de la SEN en l’acte.

This entry was posted in Actualitat, ELA actualitat, General and tagged , , , . Bookmark the permalink.