Sopar gastronòmic i solidari d’ILUSIONA + amb presencia de la UFMNA de Bellvitge

En Pau Torres i la Gina, la seva companya, van posar en marxa l’any 2013 Ilusion +, un projecte enològic de venda de vins per recaptar fons destinats a la recerca de les malalties neurodegeneratives. En Pau és pacient d’ELA de l’Hospital de Bellvitge des de fa anys, i el passat 25 de maig va organitzar amb la Gina un sopar gastronòmic solidari al restaurant Sa Cova, a l’hotel NM Suites, de Platja d’Aro.

El xefs Josep M. Portas, del Sa Cova, i Quim Caselles, de l’Hotel Restaurant Casamar, van ser els encarregats de prepara un menú degustació, maridat amb el vins d’Ilusion +.

Estem molt contents d’haver participat en la iniciativa, amb la presència de la Dra. Mònica Povedano, responsable de la UFMNA de l’Hospital de Bellvitge.

Sota el lema Girem la truita per l’ELA, el sopar solidari destinarà la recaptació als projectes de la Fundació Miquel Valls al voltant de la malaltia.

Si vols conèixer una mica millor el projecte Ilusiona +, pots llegir aquí l’entrevista que vam publicar fa uns mesos amb en Pau Torres al blog AulaELA.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.