El nou equip de Juan Carlos Unzué

Juan Carlos Unzué, que va ser porter del Barça, entre d’altres equips, i més tard membre de l’staff tècnic del club, va fer públic el passat mes de juny que era pacient d’ELA. Ho va fer en una roda de premsa en la qual va participar també la Dra. Mònica Povedano, responsable de la Unitat Funcional de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Avui, 16 de juliol Unzué i la Dra. Povedano han estat entrevistats al programa Els Matins de TV3. Durant poc més de mitja hora han parlat amb Lídia Heredia de la historia personal que ha portat l’exfutbolista a anunciar la seva situació per fer més visible la malaltia, dels escenaris actuals de tractament, recerca i atenció a les persones afectades i de les implicacions per a les persones que conviuen amb elles, entre d’altres coses.

Cliqueu sobre la imatge per veure l’entrevista

This entry was posted in Actualitat, Conviure amb l'ELA, ELA actualitat, General and tagged , , , , . Bookmark the permalink.